Moja zbirka

Profil podjetja

Družba Henkel je bila ustanovljena leta 1876. Našim blagovnim znamkam in inovacijami, tehnologijam zaupajo ljudje po vsem svetu. V poslovnem letu 2016 je družba dosegla prodajo v višini 18.7 milijard evrov in dobiček iz poslovanja v višini 3.2 milijarde evrov (prilagojeno za enkratne izdatke / prihodke in stroške prestrukturiranja). Družba, ki je na uvrščena na indeks DAX 30, ima sedež v Düsseldorfu, Nemčija. Po svetu zaposluje 50.000 ljudi, od tega jih več kot 80 odstotkov deluje zunaj Nemčije. Henkel tako spada med najbolj mednarodno obarvana nemška podjetja.

Tri globalne poslovne enote

Poslovna enota Adhesive Technologies (Lepila in Tehnologije) je vodilni proizvajalec lepil, tesnil in funkcijskih premazov za potrošnike, obrtnike in industrijsko uporabo. Nudi široko paleto možnosti uporabe za izpolnjevanje potreb različnih ciljnih skupin – potrošnikov, obrtnikov in industrije. Leta 2016 je poslovna enota ustvarila obseg prodaje v višini 8.961 milijonov evrov, kar predstavlja 48 odstotkov celotne prodaje.

Glavne blagovne znamke na področju lepil, tesnil in funkcijskih premazov za potrošnike, obrtnike in industrijo v Sloveniji so: Loctite, Pattex in Ceresit.

Izdelki iz poslovnega področja Beauty Care so na voljo po vsem svetu. Poslovna enota Beauty Care predstavlja izdelke različnih blagovnih znamk na področju barv za lase, nege in stilskega oblikovanja las, toaletnih izdelkov, nege kože in ustne higiene ter je vodilni dobavitelj izdelkov za frizerske salone. Leta 2016 je poslovna enota ustvarila obseg prodaje v višini 3.838 milijonov evrov, kar predstavlja 20 odstotkov celotne prodaje.

Glavne blagovne znamke na področju Beauty Care v Sloveniji so: Palette Deluxe, Fa, syoss.

Poslovna enota Laundry & Home Care (Pralna sredstva in čistila) ima v Henklu že od nekdaj pomembno vlogo. Zgodba o uspehu se je začela s prvim izdelkom s tega poslovnega področja. Segment pralnih sredstev ne vključuje zgolj industrijskih in posebnih detergentov, temveč tudi mehčalce, sredstva za izboljšanje rezultatov pranja in druge izdelke za nego tkanin. Portfelj čistilnih sredstev vključuje sredstva za ročno in strojno pomivanje posode, čistila za kopalnice in sanitarije, univerzalna čistila, čistila za steklene površine in posebna čistila. Prav tako nudimo osvežilce zraka in insekticide za gospodinjsko uporabo v izbranih regijah. Leta 2016 je poslovna enota Pralna sredstva in čistila ustvarila obseg prodaje v višini 5.795 milijonov evrov, kar predstavlja 31 odstotkov celotne prodaje.

Glavne blagovne znamke v poslovni enoti Pralna sredstva in čistila v Sloveniji so: Persil, Pril in Somat.

Naša korporativna kultura

Naš poslovni namen je "trajnostno ustvarjanje vrednosti", ki povezuje vse zaposlene pri Henklu. Želimo ustvariti vrednost – za naše stranke in potrošnike, naše time in sodelavce, za naše delničarje ter družbo in okolje, v katerem smo prisotni s poslovno dejavnostjo. Zaposleni pri Henklu uresničujejo te cilje s predanostjo, ponosom in navdušenjem.

Naša korporativna kultura in naš namen delovanja, vizija, poslanstvo in vrednote združujejo raznolik delovni tim ter zagotavljajo jasno določene okvire in smernice za poslovno delovanje. Pravila obnašanja smo opredelili v seriji pravilnikov, ki na vseh poslovnih področjih in v kulturnem okolju, v katerem smo prisotni s svojo dejavnostjo, predstavljajo temeljno osnovo za obnašanje in ravnanje naših sodelavcev.  

Naš cilj: Ustvariti trajnostno vrednost.

Naša vizija: Vodilno podjetje z inovacijami, blagovnimi znamkami in tehnologijami.

Naše poslanstvo: Stranke in potrošniki po vsem svetu nas cenijo kot zanesljivega partnerja z vodilnimi tržnimi položaji na vseh pomembnih svetovnih trgih in kategorijah, odlikuje pa nas predani tim sodelavcev s skupnimi vrednotami.

Naše vrednote: Stranke in potrošniki, zaposleni, finančni uspeh, trajnostni razvoj, družinsko podjetje.

Strategija

Svojo prihodnost načrtujemo z jasno zastavljeno dolgoročno strategijo, ki temelji na naših ciljih, viziji, poslanstvu in vrednotah.

Do leta 2020 in pozneje želimo ustvariti trajnostno dobičkonosno rast. Da bi dosegli ta cilj, želimo biti še bolj usmerjeni v svoje stranke, še bolj inovativni, agilni in digitalni. Poleg tega želimo spodbujati trajnostni razvoj v vseh poslovnih enotah, da bi tako okrepili vodilni položaj v prihodnosti.

Jasna strategija s štirimi prioritetami:

  • Povečati rast
  • Spodbujati digitalizacijo
  • Povečati agilnost
  • Spodbujati rast

3:04Min.

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

19.9.2014

Ogledi:

Slike

Objave v medijih

Sporočila za javnost in mape za novinarje

Storitve in prenosi podatkov

 Dubravka Rebernak
Dubravka Rebernak Henkel Maribor d.o.o. Henkel Slovenija d.o.o. Korporativne komunikacije

Dodatne informacije