Moja zbirka

Vodilne blagovne znamke

Henkel se je osredotočil na krepitev svojih vodilnih blagovnih znamk. V letu 2016 je Henkel ustvaril 61 % dobička z 10 vodilnimi blagovnimi znamkami. Od tega smo s tremi znamkami Persil, Loctite in Schwarzkopf dosegli ca. 6 milijard evrov.

Henkel Top-Brands: Loctite, Persil, Schwarzkopf

Tri najbolj prepoznavne Henklove blagovne znamke: Loctite, Persil in Schwarzkopf

Loctite

Razvoj znamke Loctite do tega trenutka

Loctite je ena vodilnih globalnih blagovnih znamk za proizvodnjo lepil, tesnil in izdelkov za površinsko obdelavo. Visokokakovostni izdelki blagovne znamke Loctite, ki se uporabljajo tako v industriji kot v segmentu potrošnikov, so na voljo v več kot 80 državah po svetu.

Blagovna znamka Loctite kot vodilna globalna znamka na področju lepil in tesnil še naprej postavlja nove mejnike ter izboljšuje kakovost in hitrost v elektronski, avtomobilistični, letalski, vesoljski, biomedicinski in predelovalni industriji.

Zavezanost k raziskavam navad in potreb potrošnikov ter razvoju inovacij prinaša blagovno znamko Loctite v številne domove s paleto tehnično naprednih izdelkov, ki omogočajo preprosto uporabo in enostavna vsakodnevna popravila. V Nemčiji je Loctite predvsem industrijska blagovna znamka, medtem ko se drugje v tujini pod imenom Loctite na tržišču prodajajo izdelki za potrošnike.

Glavne blagovne znamke

Ali ste vedeli ...

  • V dirkalnikih za formulo 1 se izdelki Loctite uporabljajo za več kot 80 različnih aplikacij.
  • V poznih osemdesetih letih dvajsetega stoletja je na nogometnem stadionu v Veliki Britaniji izbruhnil hud požar, v katerem je veliko ljudi utrpelo hude opekline. Vse se je pričelo, ko je nek zdravnik pri presajanju kože uporabil lepilo Loctite Superglue.
    S tem se je začelo obdobje uporabe potrošniških lepil v medicinske namene.
  • Loctite so uporabili za pritrditev zlomljenega želvinega oklepa, ki se je poškodoval, ko je želvica padla z drugega nadstropja.
  • Z lepilom Loctite Superglue so pritrdili odtrgano plavut krapa koi.

Kaj imajo skupnega izdelki Loctite in zasloni na dotik?

Znamka Loctite igra bistveno vlogo pri razvoju in proizvodnji zaslonov na dotik v zabavni elektroniki in računalništvu. Prozorna tekoča lepila se tako uporabljajo pri proizvodnji pametnih telefonov in tabličnih računalnikov. Zagotavljajo učinkovito in napredno alternativo za predhodna lepila, ki so se sušila dlje časa in so zaslone lahko obarvala rumeno.

Loctite se uporablja za lepljenje glavnega zaslona in zaščitnega sloja ali leče na zaslonsko ploščo, občutljivo na dotik. Lepilo zlepi površine z natančnostjo iglične konice, s čimer je onemogočena prepustnost zraka. Zagotavlja zaščito proti odsevanju, umazaniji in bleščanju ter tako izboljša izkušnjo uporabnikov pri gledanju v zaslon. Ker bistveno izboljša vidljivost zaslona, osvetlitev ozadja skoraj ni potrebna, s tem pa se podaljša tudi življenjska doba baterije. Lepila Loctite odlikuje izjemna trpežnost in formula, ki je odporna proti praskam; prenese višje temperature in preprečuje kondenzacijo.

Schwarzkopf

Schwarzkopf je z uspešnimi inovacijami in neprekinjeno širitvijo postal ena najpomembnejših Henklovih blagovnih znamk za nego las na svetu. Blagovna znamka Schwarzkopf je z več kot 60 znamkami za široko porabo in frizerske salone, dosegla obseg prodaje v višini okrog 2 milijona evrov.

Od majhne drogerije do globalne blagovne znamke

Temelji so bili položeni pred več kot 100 leti, ko je Fritz Henkel odprl majhno drogerijo. Od takrat so sledile številne inovacije: Leta 1902 prvi šampon v prahu; leta 1955 prvi lak za lase; leta 1972 prva linija za nego las, ki je vključevala šampon, regenerator in intenzivno masko za lase.

Uspeh blagovne znamke Schwarzkopf pri tem temelji na dveh ključnih stebrih: Postopen in konstanten razvoj v vseh kategorijah izdelkov za nego las v maloprodaji in na področju profesionalnih frizerskih salonov ter uspešna širitev na trgih v Evropi, Severni Ameriki, Latinski Ameriki, na Bližnjem vzhodu in Aziji. Poslovna enota Beauty Care je s svojimi blagovnimi znamkami Schauma, Taft in Brillance za široko porabo in Igora, Osis, Blonde Me za profesionalne frizerske salone dosegla vodilne položaje v več kot 40 državah.

Blagovna znamka si je prislužila veliko zaupanje med frizerji in potrošniki ter 11-krat prejela naslov ''Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke'' po mnenju bralcev revije Readers Digest.

Glavne blagovne znamke

Schwarzkopf

Persil

Persil se ponaša s 110-letno tradicijo zgodbe o uspehu: Od revolucionarnih začetkov kot prvi pralni prašek s samodejno aktivacijo do velikega napredka na področju porabe energije in varovanja okolja ter izjemnega prispevka k trajnostnemu poslovanju pa vse do dosežkov na področju odmerjanja in pakiranja. Persil ima kot pionir na področju trajnostnega razvoja pomembno vlogo pri spodbujanju trajnosti. Uspeh blagovne znamke deloma temelji na nenehnih inovacijah in izraziti osredotočenosti na kakovost.

Detergent, ki ustvarja zgodovino

Zgodovina blagovne znamke Persil je neločljivo povezana s Henklovo zgodbo o uspehu. Na začetku 20. stoletja je pranje za ženske pomenilo ure, če ne dneve, fizično napornega dela. Fritz Henkel je želel ženske razbremeniti pri vsakodnevnem pranju. Leta 1876 je ustanovil podjetje Henkel & Cie, ki je leta 1907 razvilo Persil – prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo. Napornega pranja je bilo konec in z zmagoslavjem blagovne znamke Persil se je začela zgodba o uspeha družinskega podjetja.

Ime znamke Persil izhaja iz dveh najpomembnejših kemijskih učinkovin v pralnem prašku: perborata in silikata. Družba Henkel je razvila inovativno kombinacijo sredstva za pranje in beljenje v obliki praška. Perilo je bilo tako mogoče oprati in razkužiti zgolj s prekuhavanjem in z dodatkom praška Persil; tako posledično več ni bilo potrebe po uporabi klorovega belila. Leta 1908 je družba Henkel proizvedla 4.700 ton detergenta Persil. Do leta 1915 se je količina že potrojila.

Ali ste vedeli ...

  • Persil je prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo.
  • V Nemčiji se pralni prašek Persil vsakodnevno uporabi za 4,4 milijonov ciklusov pranj v pralnem stroju.
  • Prepoznavnost blagovne znamke Persil v Nemčiji je skoraj 100-odstotna.
  • Pralni prašek Persil se prodaja v več kot 60 državah po svetu. Izdelek najvišje kakovosti se v nekaterih državah prodaja tudi pod lokalnimi blagovnimi znamkami (npr. Le Chat v Franciji in Dixan v Italiji).
  • Od leta 2015 je znameniti detergent za pranje perila na voljo tudi v ZDA. Za promocijo nove premium znamke Persil ProClean je Henkel predvajal oglasni spot med najbolj gledanim televizijskim dogodkom v Združenih državah Amerike – Super Bowl.
  • Prvi oglas za pralni prašek se je po nemški televiziji predvajal 3. novembra 1956.
  • Že vse od začetkov je Persil pionir na področju oglaševanja: 6. junija 1907 je bil v časopisu Düsseldorfer Zeitung objavljen prvi oglas za Persil. Leta 1908 je družba Henkel na ulice Berlina poslala promocijsko ekipo, oblečeno v bleščeče bela oblačila z velikimi belimi panoji. Od leta 1922 do šestdesetih let 20. stoletja je oglaševalske panoje krasila ''Bela dama'' (Weiße Dame), ki je bila pojem za pralni prašek. Druga spektakularna promocija je bila izvedena z letali, ki so v številnih evropskih mestih na nebu z belimi črkami ustvarila napis ''Persil''.
Glavne blagovne znamke

Slike

Storitve in center za nalaganje podatkov

 Dubravka Rebernak
Dubravka Rebernak Henkel Maribor d.o.o. Henkel Slovenija d.o.o. Korporativne komunikacije

Dodatne informacije