Moja zbirka

10.8.2017  Düsseldorf / Nemčija, Maribor

Napovedi za poslovno leto 2017 potrjene

Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju

  • Bistvena rast prodaje: +9,6 % na 5,098 milijarde evrov, dobra organska rast: +2,2%
  • Dobiček iz poslovanja* se je povečal za dvomestno število: +11,0 % na 909 milijonov evrov
  • Zelo močno izboljšanje marže EBIT (dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki):* +20 baznih točk na 17,8 %
  • Odlična rast dobička na prednostno delnico (EPS):* +10,7 % na 1,55 evra

''Henkel je v drugem četrtletju dosegel odlične rezultate prodaje. Dobiček iz poslovanja, marža EBIT in rast dobička na prednostno delnico so dosegli nove najvišje vrednosti za posamezno četrtletje. K uspešnemu razvoju in dobrim poslovnim rezultatom so prispevali vsi trije poslovni programi,'' je povedal predsednik uprave družbe Henkel Hans Van Bylen. ''Prodaja se je močno povečala in znaša okrog 5,1 milijarde evrov. Prav tako smo izboljšali prilagojeni dobiček iz poslovanja in prilagojeno maržo EBIT. Henkel je tako v drugem četrtletju v izredno zahtevnem tržnem okolju dosegel zelo dobre poslovne rezultate.''

"Predvidevamo, da bo tržno okolje ostalo spremenljivo in nestanovitno vse leto. Valutna nihanja se bodo najverjetneje nadaljevala in pričakujemo močan promocijski in cenovni pritisk na trgih izdelkov za široko porabo. Kljub temu smo trdno odločeni, da nadaljujemo uspešen razvoj in še naprej sledimo strateškim prioritetam," je sporočil Hans Van Bylen.

"Za poslovno leto 2017 potrjujemo svoje napovedi. Pričakujemo organsko rast prodaje v višini od 2 do 4 odstotke. Pričakujemo, da se bo prilagojena marža EBIT povečala na več kot 17 odstotkov in da se bo prilagojeni dobiček na prednostno delnico zvišal med 7 in 9 odstotki."

Rezultati prodaje in dobička v drugem četrtletju leta 2017

Prodaja, ki je v drugem četrtletju 2017 znašala 5,098 milijarde evrov, je dosegla novo rekordno raven, ki se je v primerjavi s preteklim letom nominalno povečala za 9,6 odstotka. Prevzemi in odprodaje so k povečanju rasti prispevali 7,4 odstotka, kar je predvsem posledica poslovnega prevzema družbe The Sun Products Corporation. Organska rast prodaje, ki ne vključuje gibanja valutnih tečajev in prevzemov/odprodaj, se je povečala za 2,2 odstotka.

Poslovni program Lepila in Tehnologije je dosegel izjemno močno organsko rast v višini 3,4 odstotka. Poslovni program Beauty Care je dosegel solidno organsko rast, ki je bila podobna kot v istem obdobju lani. Poslovni program Pralna sredstva in čistila je dosegel solidno organsko rast, ki je znašala 2,1 odstotka.

Novonastali trgi so ponovno nadpovprečno prispevali k organski rasti koncerna, z zelo močnim zvišanjem organske rasti prodaje za 4,7 odstotka, medtem ko so zreli trgi dosegli dobre rezultate organske rasti prodaje v višini 0,5 odstotka.

Prilagojeni dobiček iz poslovanja se je izboljšal za 11,0 odstotka na 909 milijonov evrov. K pozitivnemu rezultatu so prispevali vsi trije poslovni programi.

Prilagojena donosnost prodaje (marža pred obrestmi in davki) je dosegla rast v višini 0,2 odstotne točke in znaša 17,8 odstotka.

Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS) se je povečal za 10,7 odstotka – z 1,40 evra na 1,55 evra.

Neto delovni kapital iz naslova prodaje se je izboljšal za 0,1 odstotne točke in znaša 5,2 odstotka.

Uspešnost poslovnih enot

Poslovni program Lepila in Tehnologije je v drugem četrtletju ustvaril zelo močno organsko rast prodaje v višini 3,4 odstotka. Nominalno se je prodaja povečala za 3,5 odstotka na 2,370 milijarde evrov, kar je nova rekordna raven.

Poslovni program Beauty Care je v drugem četrtletju ustvaril enako rast kot v primerljivem obdobju preteklega leta. Nominalno se je prodaja povečala za 0,9 odstotka na 997 milijard evrov.

Poslovni program Pralna sredstva in čistila je v drugem četrtletju ustvaril dobro organsko rast prodaje v višini 2,1 odstotka. Nominalno se je prodaja povečala za 26,6 odstotka na 1,703 milijarde evrov v primerjavi z istim četrtletjem preteklega leta.

Prepričljivi poslovni prevzemi pomenijo dodatno okrepitev portfelja

Henkel je uspešno zaključil poslovni prevzem poslovne enote Darex Packaging Technologies, ki jo je kupil od koncerna GCP Applied Technologies, in skupine Sonderhoff, s čimer je znatno okrepil svoj poslovni program Lepila in Tehnologije ter dopolnil tehnološki portfelj.

Močni poslovni rezultati v prvi polovici 2017

V prvi polovici 2017 je prodaja prvikrat presegla 10 milijard evrov in se je tako zvišala za 11,5 odstotka na 10,162 milijarde evrov. Organska rast prodaje, ki ne vključuje gibanja valutnih tečajev in prevzemov/odprodaj, se je povečala za 3,1 odstotka. K pozitivnemu rezultatu so prispevali vsi trije poslovni programi.

Prilagojeni dobiček iz poslovanja se je izboljšal za 12,3 odstotka, z 1,570 milijarde evrov na 1,763 milijarde evrov.

Prilagojena donosnost prodaje (marža pred obrestmi in davki) se je s 17,2 odstotka izboljšala na 17,4 odstotka.

Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS) se je zvišal za 10,9 odstotka oziroma 29 centov – z 2,67 evra na 2,96 evra.

V prvi polovici 2017 je poslovni program Lepila in Tehnologije dosegel izjemno močno organsko rast v višini 4,4 odstotka. Prilagojena donosnost prodaje je dosegla zelo močno rast v višini 18,6 odstotka. Poslovni program Beauty Care je dosegel pozitivno organsko rast v višini 1,1 odstotka. Prilagojena donosnost prodaje je imela zelo močno rast v višini 17,4 odstotka. Poslovni program Pralna sredstva in čistila je dosegel solidno organsko rast, ki je znašala 2,5 odstotka. Prilagojena donosnost prodaje je znašala 17,4 odstotka.

30. junija 2017 je neto finančni položaj družbe Henkel znašal -2,342 milijarde evrov (31. decembra 2016 je neto finančni položaj znašal -2,301 milijarde evrov).

Napovedi za 2017 potrjene

Henkel potrjuje napovedi za fiskalno leto 2017. Henkel predvideva, da bo ustvaril organsko rast v višini od 2 do 4 odstotke od prodaje, in izhaja iz tega, da bo vsaka poslovna enota ustvarila organsko rast prodaje v tem razponu. Za prilagojeno donosnost prodaje (EBIT) Henkel pričakuje povečanje v primerjavi z letom prej za več kot 17 odstotkov. Pričakovana rast dobička na prednostno delnico je med 7 in 9 odstotki.


*Prilagojeno za enkratne izdatke/prilive in stroške prestrukturiranja.

Pričujoči dokument vsebuje napovedi, ki temeljijo na trenutnih ocenah in predpostavkah uprave družbe Henkel AG & Co. KGaA. Za napovedi so značilne besede pričakovati, nameravati, načrtovati, predvidevati, predpostavljati, meniti, ocenjevati, napovedovati in podobni izrazi. Takih izrazov ne gre razumeti v smislu zagotovil, da se bodo pričakovanja izpolnila. Prihodnja donosnost in rezultati, ki jih bodo družba Henkel AG & Co. KGaA in povezane družbe dejansko dosegle, se lahko bistveno razlikujejo od podanih napovedi, saj so odvisni od številnih tveganj in negotovosti. Na večino dejavnikov, kot so prihodnje gospodarsko okolje in dejanja konkurentov in drugih, ki sodelujejo na trgu, družba Henkel ne more v celoti vplivati, saj jih ni mogoče natančno oceniti vnaprej. Družba Henkel ne načrtuje posodobitve napovedi in se k temu ne zavezuje.

Jelena Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria +381-11-207-22-09 Jelena.Sarenac@henkel.com Prenesi poslovno vizitko Dodaj k Moja zbirka
Dubravka Rebernak Henkel Maribor d.o.o. Henkel Slovenija d.o.o. Korporativne komunikacije +386-2-2222-552
+386-2-2222-156
dubravka.rebernak@henkel.com Prenesi poslovno vizitko Dodaj k Moja zbirka