• Slovenija | Spremeni spletno mesto
  • Stik
  • Dodaj k Moja zbirka
  • Deli

29.6.2016

Nova spletna stran za blagovni znamki Loctite in Teroson

Profesionalni avtomehaniki lahko zdaj lepijo in popravljajo še bolje

Izdelki, ki jih ponujata blagovni znamki Loctite in Teroson so vodilni na področju profesionalnih popravil, servisiranja in vzdrževanja vozil. Specializirana podjetja za področje avtomobilske industrije lahko na novem spletnem portalu www.avto-popravila.si najdejo dragocene nasvete za opravljanje različnih del, ki vključujejo lepljenje in popravila.

Večino delov avtomobilske karoserije in motorjev je možno popraviti s pravim orodjem in ustreznimi izdelki. Takšna dela lahko vsebujejo na primer lepljenje šivov, popravila kovinskih in plastičnih komponent, celo zavarovanje vijakov ali pritrjevanje navojev. Izdelki, ki sta jih razvili blagovni znamki Loctite in Teroson, se lahko pohvalijo z več desetletji dolgo tradicijo znanja in kompetentnosti v avtomobilski industriji, poleg tega pa se uvrščajo med najbolj priljubljene blagovne znamke, ki se uporabljajo v mehanskih delavnicah in centrih za servisiranje vozil.

Henkel na svoji spletni strani www.avto-popravila.si ponuja nov tip spletnega portala za popravila in vzdrževanje avtomobilov (Vehicle Repair & Maintenance – VRM). Strokovnjaki se lahko na portalu seznanijo s širokim spektrom različnih tematskih sklopov in s tem pridobijo tehnično prednost pred konkurenco. ''Industrija se razvija izredno hitro, zato se morajo informacije do ciljne skupine, kateri so namenjene, posredovati neposredno, hitro in ciljno usmerjeno,'' pove Attila Toth, ki je odgovoren za prodajo in spletni portal VRM v okviru poslovne enote Lepila in Tehnologije za regijo Henkel CEE. Po mnenju Attile Totha novi spletni portal VRM poleg specializiranih strokovnih usposabljanj predstavlja dodatno storitev, ki je obenem tudi dragocen vir informacij za profesionalne uporabnike v avtomobilski industriji.

V skladu s tem spletni portal www.avto-popravila.si ponuja koristne nasvete o popravilih kovinskih in plastičnih komponent, pravilni inštalaciji in zamenjavi šip in vetrobranskih stekel ter popravilih razpok in poškodb, ki so posledica kamnov, ki priletijo v šipo, kot tudi podporo pri mehanskih popravilih. ''Tako na primer s posebnimi navodili uporabnikom pokažemo, kako lahko popravijo komponente, da bo motor deloval brezhibno,'' še pojasni Toth. ''Obenem uporabnikom posredujemo dragocene nasvete in majhne trike glede uporabe izdelkov Loctite in Teroson pri vsakodnevnem delu v avtomehaničnih delavnicah,'' še doda. Celovito ponudbo na spletnem portalu zaokrožijo najnovejše informacije o inovacijah, dogodkih in strokovnem usposabljanju. Na spletni strani uporabniki lahko najdejo tudi posebne promocijske kampanje.

Novi spletni portal že deluje in je na voljo na spletni strani www.avto-popravila.si

Intervju z Attilo Tothom,

menedžerjem za prodajo za Madžarsko, Srbijo in Slovenijo v okviru poslovne enote Lepila in Tehnologije Henkel CEE.

Zakaj Henkel predstavlja nov spletni portal www.avto-popravila.si prav zdaj? Obstaja kakšen poseben razlog za to?

Spletni portal za popravila, vzdrževanje in servisiranje avtomobilov (VRM) je naš odgovor na vse večjo digitalizacijo, ki se kaže tudi v avtomehaničnih delavnicah. Strokovnjaki, ki delajo v servisnih centrih, informacije čedalje pogosteje iščejo na spletu. Še več, spletni portal VRM nam omogoča, da na ta način dosežemo večje število uporabnikov naših izdelkov.

Kakšne prednosti prinaša novi spletni portal www.avto-popravila.si?

Henklov spletni portal za popravila, vzdrževanje in servisiranje avtomobilov (VRM)  zagotavlja informacije iz prve roke o izdelkih, inovacijah in promocijah. Med glavnimi prednostmi za uporabnike so navodila za uporabo, strokovna usposabljanja in tečaji. S pomočjo slik in videoposnetkov se lahko uporabniki natančno seznanijo s pravilno uporabo izdelkov Loctite in Teroson.

Kako nameravate promovirati novo spletno stran v industriji? Ste načrtovali posebno kampanjo?

Načrtujemo obsežno komunikacijsko kampanjo, ki bo med drugim vsebovala reklamne letake za avtomehanične delavnice in distributerje kot tudi oglaševanje v specializiranih revijah in na spletnih straneh profesionalnih uporabnikov. Poleg tega bomo spletni portal VRM promovirali tudi na naših spletnih straneh in na največjem mednarodnem industrijskem sejmu Automechanika, ki bo septembra v Frankfurtu.

Je spletna stran namenjena samo Henklovim strankam ali se lahko prijavijo tudi drugi?

Naši izdelki so v glavnem namenjeni avtomehaničnim delavnicam, ki jih oskrbujejo naši distributerji. Vendar pa je spletni portal VRM odprt za vse, ki se zanimajo za asortiment Henklovih izdelkov, namenjenih za avtomobilsko industrijo. S tem imamo možnost vzpostaviti neposreden stik z našimi potrošniki

Jelena Šarenac Henkel Corporate Communications Serbia, Slovenia, Croatia, Bosnia +381-11-207-22-09 jelena.sarenac@henkel.com Prenesi poslovno vizitko Dodaj k Moja zbirka
Dubravka Rebernak Henkel Maribor d.o.o. Henkel Slovenija d.o.o. Korporativne komunikacije +386-2-2222-552
+386-2-2222-156
dubravka.rebernak@henkel.com Prenesi poslovno vizitko Dodaj k Moja zbirka