Sybillina poklicna pot

Kaj je edinstvenega pri delu v Henklu?
Odkar sem se pridružil, mi je bilo všeč delati in voditi raznolike in mednarodne ekipe. Zaradi množice osebnosti in kultur je izkušnja tako zabavna in koristna. Pravzaprav sem v času, ko sem bil tukaj, spoznal nekaj svojih najbližjih prijateljev. Verjamem, da je pomembno, da vedno ostaneš radoveden in odprtega duha, da se lahko učiš od ljudi, s katerimi delaš vsak dan. Prav tako je pomembno, da se ne izogibate težavam, ampak se jih lotite proaktivno.

Na kateri mejnik svoje kariere ste najbolj ponosni?
Verjamem, da morate praznovati majhne, vsakodnevne dosežke enako kot večje: na primer moj prvi ponovni zagon izdelka Palette Intensive Color Cream, evropska blagovna znamka št. 1 barv, ali moja prva nova barvna znamka za Schwarzkopf Nectra Color leta 2014. Naš viralni video »Love creates Beauty« je v prvih nekaj dneh dosegel milijon ogledov. Proizveden je bil z majhnim proračunom in nekaj smo tvegali, ko smo šli v drugo smer, vendar je bilo tako vredno. Takrat nam je uspelo izpeljati kar velik udar, na koncu pa smo imeli več kot 19 milijonov ogledov. Češnja na vrhu je videla, da so ga nekatere ugledne institucije nominirale za »najromantični viralni video«.

Kaj ste se v letu 2015 največ naučili pri kampanji za vplivneže?
Ponovno je bilo biti eden prvih, ki je preizkusil stvari, vznemirljivo in hkrati izziv. Ta občutek, ko verjamem v vaš projekt, mi je tako všeč, da ste pripravljeni narediti še več in premakniti gore, da bi ga uresničili. To izhaja le iz tega, da si upamo biti drugačni in razmišljamo izven okvirjev. Seveda pa zahteva tudi odpornost in samomotivacijo, da se lahko spopadeš tudi s potencialnimi ovirami ali negotovostmi na poti. Instagram se je pojavljal približno v tistem času in takrat nismo imeli veliko izkušenj ali velikih proračunov za got2b. To je pomenilo, da smo se odločili, da bomo izkoristili digitalne možnosti in jih povezali z izkušnjo brez povezave za naše potrošnike, da bi ustvarili 360-stopinjsko kampanjo brez primere na vseh stičnih točkah.

Kateri je najpomembnejši nasvet, ki ga imate za začetnike?
Izkoristite priložnosti, ki jih dobite na poti, upajte si uporabiti svoj glas in spregovorite. Nikoli se ne boj. Povratne informacije obravnavajte kot orodje za rast in razmišljanje. Ostanite radovedni in zvesti sebi, eksperimentirajte in sprejmite neuspehe kot sredstvo za razvoj, učenje in nadaljevanje. Poleg tega se ne pozabite zabavati, medtem ko ste pri tem! In nenazadnje: vzljubite ga, pustite ali spremenite.

S katerim izzivom se želite spopasti naslednje?
O, obožujem dober izziv in že sem sredi enega. Vesel sem, da lahko izkoristim svoj bogat nabor izkušenj in veščin, a se je treba še veliko naučiti. V svoji novi vlogi sem »rezidenčni podjetnik« z mandatom, da eksperimentiram z našimi potrošniki in za naše potrošnike, podiram zidove, da odkrijem nova spoznanja – to je veliko več kot naslednja inovacija izdelka ali razširitev linije. Razmišljamo veliko, raziskujemo potencialne storitvene ideje in si prizadevamo odkriti in razviti nove, razširljive poslovne modele za nove cilje v svetu, ki temelji na izkušnjah. Ključno bo biti čim bližje našim potrošnikom in se od njih učiti – na koncu dneva smo vsi potrošniki, kajne?