• Henkel Slovenija
  • Stik
  • Dodaj k Moja zbirka
  • Deli
Meni
Išči

Profil podjetja

Henkel deluje globalno z uravnoteženim in razpršenim portfeljem izdelkov. Podjetje s svojimi vodilnimi blagovnimi znamkami, inovacijami in tehnologijami s tremi poslovnimi enotami zavzema vodilne položaje v industriji in maloprodaji. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1876, se ponaša z več kot 140 leti uspešnega delovanja. Prednostne delnice družbe Henkel kotirajo na nemškem borznem indeksu DAX. Družba, ki je uvrščena na indeks DAX 30, ima sedež v Düsseldorfu, Nemčija. Po svetu zaposluje več kot 53.000 ljudi, od tega jih okoli 85 odstotkov deluje zunaj Nemčije. Henkel kot priznano vodilno podjetje na področju trajnostnega razvoja zavzema najvišja mesta na številnih mednarodnih indeksih in lestvicah.

V poslovnem letu 2017 je družba dosegla prodajo v višini 20 milijard evrov in dobiček iz poslovanja v višini 3,5 milijarde evrov (prilagojeno za enkratne izdatke/prihodke in stroške prestrukturiranja).

Tri globalne poslovne enote

Poslovna enota Adhesive Technologies (Lepila in Tehnologije) je vodilni ponudnik lepil, tesnil in funkcijskih premazov za potrošnike, obrtnike in različna področja industrije na svetu. Nudi široko paleto možnosti uporabe za izpolnjevanje potreb različnih ciljnih skupin – potrošnikov, obrtnikov in industrije. Leta 2017 je poslovna enota ustvarila obseg prodaje v višini 9.387 milijonov evrov, kar predstavlja 47 odstotkov celotne prodaje.

Glavne blagovne znamke na področju lepil, tesnil in funkcijskih premazov za potrošnike, obrtnike in industrijo v Sloveniji so Loctite, Pattex in Ceresit.

Izdelki iz poslovnega področja Beauty Care so na voljo po vsem svetu. Poslovna enota Beauty Care predstavlja izdelke različnih blagovnih znamk na področju barv za lase, nege in stilskega oblikovanja las, toaletnih izdelkov, nege kože in ustne higiene ter je vodilni dobavitelj izdelkov za frizerske salone. Leta 2017 je poslovna enota ustvarila obseg prodaje v višini 3.868 milijonov evrov, kar predstavlja 19 odstotkov celotne prodaje.

Glavne blagovne znamke poslovne enote Beauty Care v Sloveniji so Palette, Fa in Syoss.

Poslovna enota Laundry & Home Care (Pralna sredstva in čistila) ima v Henklu že od nekdaj pomembno vlogo. Zgodba o uspehu se je začela s prvim izdelkom s tega poslovnega področja. Segment pralnih sredstev ne vključuje zgolj industrijskih in posebnih detergentov, temveč tudi mehčalce, sredstva za izboljšanje rezultatov pranja in druge izdelke za nego tkanin. Portfelj čistilnih sredstev vključuje sredstva za ročno in strojno pomivanje posode, čistila za kopalnice in sanitarije, univerzalna čistila, čistila za steklene površine in posebna čistila. Prav tako nudimo osvežilce zraka in insekticide za gospodinjsko uporabo v izbranih regijah. Leta 2017 je poslovna enota Pralna sredstva in čistila ustvarila obseg prodaje v višini 6.651 milijonov evrov, kar predstavlja 33 odstotkov celotne prodaje.

Glavne blagovne znamke poslovne enote Pralna sredstva in čistila v Sloveniji so Persil, Pril in Somat.

Naša korporativna kultura

Naš poslovni namen je "trajnostno ustvarjanje vrednosti", ki povezuje vse zaposlene pri Henklu. Želimo ustvariti vrednost – za naše stranke in potrošnike, naše time in sodelavce, za naše delničarje ter družbo in okolje, v katerem smo prisotni s poslovno dejavnostjo. Zaposleni pri Henklu uresničujejo te cilje s predanostjo, ponosom in navdušenjem.

Naša korporativna kultura in naš namen delovanja, vizija, poslanstvo in vrednote združujejo raznolik delovni tim ter zagotavljajo jasno določene okvire in smernice za poslovno delovanje. Pravila obnašanja smo opredelili v seriji pravilnikov, ki na vseh poslovnih področjih in v kulturnem okolju, v katerem smo prisotni s svojo dejavnostjo, predstavljajo temeljno osnovo za obnašanje in ravnanje naših sodelavcev.

Naš cilj: Ustvariti trajnostno vrednost.
Naša vizija: Vodilno podjetje z inovacijami, blagovnimi znamkami in tehnologijami.
Naše poslanstvo: Stranke in potrošniki po vsem svetu nas cenijo kot zanesljivega partnerja z vodilnimi tržnimi položaji na vseh pomembnih svetovnih trgih in kategorijah, odlikuje pa nas predani tim sodelavcev s skupnimi vrednotami.
Naše vrednote: Stranke in potrošniki, zaposleni, finančni uspeh, trajnostni razvoj, družinsko podjetje. 

Strategija

Svojo prihodnost načrtujemo z jasno zastavljeno dolgoročno strategijo, ki temelji na naših ciljih, viziji, poslanstvu in vrednotah.

Do leta 2020 in pozneje želimo ustvariti trajnostno dobičkonosno rast. Da bi dosegli ta cilj, želimo biti še bolj usmerjeni v svoje stranke, še bolj inovativni, agilni in digitalni. Poleg tega želimo spodbujati trajnostni razvoj v vseh poslovnih enotah, da bi tako okrepili vodilni položaj v prihodnosti.

Jasna strategija s štirimi prioritetami:

  • Povečati rast
  • Spodbujati digitalizacijo
  • Povečati agilnost
  • Spodbujati rast

Ogledi:

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

208482

Slike

Objave v medijih

Sporočila za javnost in mape za novinarje

Storitve in prenosi podatkov