- Prodaja na ravni skupine: približno 5,2 milijarde evrov; organski razvoj –1,0 odstotka
- Lepila in tehnologije: 1,1-odstotna organska rast prodaje s pozitivnim razvojem obsega kljub zahtevnemu okolju
- Consumer Brands: organsko znižanje prodaje za –3,5 odstotka; vpliv na obseg zaradi zmanjšanega povpraševanja potrošnikov in izzivov v dobavni verigi
- Zaključena prodaja segmenta Retailer Brands v Severni Ameriki – program strateške optimizacije portfelja enote Consumer Brands je zaključen
- Napoved za poslovno leto 2025 nespremenjena kljub povečani nestabilnosti tržnega okolja:
- Organska rast prodaje: 1,5 do 3,5 odstotka
- Prilagojena donosnost prodaje: 14,0 do 15,5 odstotka
- Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS): povečanje v nizkem do visokem enomestnem odstotnem razponu (po stalnih menjalnih tečajih)
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Henkel Adhesive Technologies ter Henkel Consumer Brands.