- Prodaja na ravni celotne družbe je v prvi polovici leta 2022 dosegla organsko rast v višini +8,9 odstotka in znaša približno 10,9 milijarde evrov (nominalna rast +9,9 odstotka), k čemur so pripomogle vse poslovne enote in regije
- Na rezultate je, kot je bilo predvideno, vplivalo drastično zvišanje cen za surovine:
- Dobiček iz poslovanja (EBIT)* je dosegel 1,166 milijarde evrov (–18,5 %)
- Prilagojena marža iz poslovanja (EBIT)* znaša 10,7 % (–370 bazičnih točk)
- Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS)* znaša 1,95 evra, –20,8 % pri stalnih menjalnih tečajih
- Dober napredek pri izvajanju načrta za namensko rast in pri združevanju potrošniških poslovnih segmentov v poslovno enoto Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke)
- Posodobljene napovedi za poslovno leto 2022:
- Organska rast prodaje: zvišanje na +4,5 do +6,5 odstotka
- Prilagojena marža iz poslovanja (EBIT)*: nespremenjena v razponu od 9,0 do 11,0 odstotka
- Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS)* pri stalnih menjalnih tečajih: nespremenjeno zmanjšanje v višini –35 do –15 odstotkov