- Prodaja na ravni skupine v prvi polovici leta organsko na ravni iz prejšnjega leta: 10,4 milijarde evrov (organsko –0,1 odstotka; drugo četrtletje: +0,9 odstotka)
- Dobiček iz poslovanja (EBIT)* se je povečal na 1.614 milijarde evrov (+0,2 odstotka)
- Marža EBIT* se je povečala na 15,5 odstotka (+60 bazičnih točk)
- Dobiček na prednostno delnico (EPS)* se je povečal na 2,81 evra, +5,0 odstotka po stalnih menjalnih tečajih
- Nadaljnji napredek pri izvajanju načrta za namensko rast
- Jasna osredotočenost na globalne trende krepi konkurenčnost in odpornost poslovne enote Lepila in tehnologije v zahtevnem tržnem okolju
- Znatno izboljšanje obsega prodaje poslovne enote Consumer Brands – 10 najuspešnejših blagovnih znamk je doseglo dobro organsko rast prodaje
- Posodobljena napoved za poslovno leto 2025:
- Organska rast prodaje: 1,0 do 2,0 odstotka (prej: 1,5 do 3,5 odstotka)
- Prilagojena donosnost prodaje: 14,5 do 15,5 odstotka (prej: 14,0 do 15,5 odstotka)
- Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS): povečanje v nizkem do visokem enomestnem odstotnem razponu po stalnih menjalnih tečajih (nespremenjeno)
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Henkel Adhesive Technologies ter Henkel Consumer Brands.