- Rezultati za celotno poslovno leto 2022:
- Prodaja na ravni celotne družbe: 22,4 milijarde evrov, organska rast* v višini 8,8 odstotka
- Dobiček iz poslovanja (EBIT)**: 2,3 milijarde evrov, –13,7 odstotka
- Marža iz poslovanja (EBIT)**: 10,4 odstotka, –3,0 odstotka
- Dobiček na prednostno delnico (EPS)**: 3,90 evra, –17,8 odstotka pri stalnih menjalnih tečajih
- Predlagana dividenda na ravni lanskega leta: 1,85 evra na prednostno delnico
- Dober napredek pri izvajanju načrta za namensko rast
- Vzpostavitev nove poslovne enote Consumer Brands
- Spodbujanje trajnosti na ključnih področjih
- Napovedi za poslovno leto 2023: pričakovana nadaljnja rast
- Organska rast prodaje: 1,0 do 3,0 odstotka
- Marža EBIT**: 10,0 do 12,0 odstotka
- Dobiček na prednostno delnico (EPS)**: med –10,0 in +10,0 odstotka (pri stalnih menjalnih tečajih)
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Adhesive Technologies ter Consumer Brands.

Trajnostni razvoj strategija
Ustvariti želimo večjo vrednost za naše deležnike, odgovorno in uspešno razvijati podjetje ter graditi.