• Henkel Slovenija
  • Stik
  • Dodaj k Moja zbirka
  • Deli
Meni
Išči

Vodilne blagovne znamke

Henkel se je osredotočil na krepitev svojih vodilnih blagovnih znamk. V letu 2017 je Henkel ustvaril 65 % dobička z 10 vodilnimi blagovnimi znamkami. Od tega smo s tremi znamkami Persil, Loctite in Schwarzkopf dosegli ca. 6,4 milijard evrov.

Henkel Top-Brands: Loctite, Persil, Schwarzkopf

Tri najbolj prepoznavne Henklove blagovne znamke: Loctite, Persil in Schwarzkopf

Loctite

Loctite je vodilna blagovna znamka za lepila, tesnila in funkcijske premaze na svetu. Bistvo blagovne znamke (Lock Tight = trdno zatesniti) že desetletja predstavlja najvišja stopnja zmogljivosti in učinkovitosti v industriji in gospodinjstvih. Visokoučinkoviti izdelki in rešitve blagovne znamke Loctite se odlikujejo po svojem hitrem delovanju, moči in trajni obstojnosti. Najpomembnejši dejavnik uspeha blagovne znamke Loctite je moč inovacij: omogoča kontinuiran razvoj novih produktov in formul za široko paleto rešitev, še posebno v elektronski, avtomobilski in letalski industriji ter v proizvodni industriji. Poleg tega Henkel v okviru te blagovne znamke ponuja tudi rešitve za običajno lepljenje v gospodinjstvu. Medtem ko je Loctite v Nemčiji znan predvsem kot blagovna znamka za industrijo, v svetu uživa velik ugled pri potrošnikih zaradi pestrega nabora izdelkov, ki vključuje sekundna, univerzalna in posebna lepila.

3 grami + 45 minut = 200 ton: Zatezni moment Loctite

Za veliko navdušenje na tržišču je Loctite poskrbel s svojimi hibridnimi lepili, ki se uporabljajo tako v proizvodnji kot tudi pri preventivnem vzdrževanju in različnih popravilih. Patentirana tehnologija povezuje najpomembnejše lastnosti strukturnih, sekundnih in epoksidnih lepil: močna zveza, hitra strditev in dolgotrajna obstojnost. Da bi ponazorili izjemno zmogljivost teh produktov, smo za stranke, distribucijske partnerje in medije iz različnih držav organizirali posebne promocijske dogodke Loctite. Na enem izmed dogodkov smo pred zbranimi gosti na dva jeklena bloka nanesli 3 grame hibridnega lepila (v obliki črke S). Po 45 minutah strjevanja smo oba bloka, ki sta bila zdaj zlepljena, vstavili med lokomotivo in vagone. Z zlepljeno povezavo, ki je obsegala vsega 230 kvadratnih centimetrov lepilne površine, je lokomotiva po tirih vlekla garnituro vagonov s skupno maso 200 ton.

Ali ste vedeli ...

  • Lepila blagovne znamke Loctite se uporabljajo pri izdelavi kril potniških letal. Služijo kot tekoče tesnilo za izravnavo minimalnih nepravilnosti in povezujejo obe polovici krila.
  • V proizvodnji modernih avtomobilov lepila v čedalje večji meri nadomeščajo varilne šive. Tehnične rešitve blagovne znamke Loctite omogočajo trajno trdno povezavo lahkih materialov, kot so aluminij in drugi umetni materiali.
  • Tudi pri pametnih telefonih se uporablja vrsta različnih lepil blagovne znamke Loctite. Poleg lepil se tako na zaslonih uporabljajo protiodsevni premazi, premazi za zaščito pred prahom in premazi za preprečevanja bleščanja.
  • V poznih osemdesetih je na nogometnem stadionu v Veliki Britaniji izbruhnil požar, v katerem so številni ljudje utrpeli hude opekline. Eden izmed zdravnikov je pri transplantaciji kože uporabil superlepilo za lepljenje človeške kože.
  • Superlepilo blagovne znamke Loctite je pomagalo tudi pri sanaciji zlomljenega oklepa želve, ki je padla iz drugega nadstropja. Lepilo pa je pomagalo tudi koi krapu, saj so mu z njim uspešno prilepili odtrgano plavut. 

Schwarzkopf

Schwarzkopf je z uspešnimi inovacijami in neprekinjeno širitvijo postal ena najpomembnejših Henklovih blagovnih znamk za nego las na svetu. Schwarzkopf je s prodajo izdelkov v maloprodaji in za profesionalne frizerske salone ustvaril prodajo v višini več kot 2 milijardi evrov.

Od majhne drogerije do globalne blagovne znamke

Temelji so bili položeni pred več kot 100 leti, ko je Fritz Henkel odprl majhno drogerijo. Od takrat so sledile številne inovacije: Leta 1902 prvi šampon v prahu; leta 1955 prvi lak za lase; leta 1972 prva linija za nego las, ki je vključevala šampon, regenerator in intenzivno masko za lase.

Uspeh blagovne znamke Schwarzkopf pri tem temelji na dveh ključnih stebrih: Postopen in konstanten razvoj v vseh kategorijah izdelkov za nego las v maloprodaji in na področju profesionalnih frizerskih salonov ter uspešna širitev na trgih v Evropi, Severni Ameriki, Latinski Ameriki, na Bližnjem vzhodu in Aziji. Schwarzkopf je s svojimi blagovnimi znamkami, kot so Palette in Color Expert (barve za lase) ter Schauma, Gliss, Taft in got2b (nega in stilsko oblikovanje las), prisoten po vsem svetu. Schwarzkopf je vodilna blagovna znamka na področju izdelkov za barvanje in stilsko oblikovanje v Evropi in tudi najbolj uspešna blagovna znamka za nego las v spletni prodaji na Kitajskem.

Blagovna znamka si je prislužila veliko zaupanje med frizerji in potrošniki ter 11-krat prejela naslov ''Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke'' po mnenju bralcev revije Readers Digest.

Persil

Persil se ponaša s 110-letno tradicijo zgodbe o uspehu: Od revolucionarnih začetkov kot prvi pralni prašek s samodejno aktivacijo do velikega napredka na področju porabe energije in varovanja okolja ter izjemnega prispevka k trajnostnemu poslovanju pa vse do dosežkov na področju odmerjanja in pakiranja. Persil ima kot pionir na področju trajnostnega razvoja pomembno vlogo pri spodbujanju trajnosti. Uspeh blagovne znamke deloma temelji na nenehnih inovacijah in izraziti osredotočenosti na kakovost.

Detergent, ki ustvarja zgodovino

Zgodovina blagovne znamke Persil je neločljivo povezana s Henklovo zgodbo o uspehu. Na začetku 20. stoletja je pranje za ženske pomenilo ure, če ne dneve, fizično napornega dela. Fritz Henkel je želel ženske razbremeniti pri vsakodnevnem pranju. Leta 1876 je ustanovil podjetje Henkel & Cie, ki je leta 1907 razvilo Persil – prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo. Napornega pranja je bilo konec in z zmagoslavjem blagovne znamke Persil se je začela zgodba o uspeha družinskega podjetja.

Ime znamke Persil izhaja iz dveh najpomembnejših kemijskih učinkovin v pralnem prašku: perborata in silikata. Družba Henkel je razvila inovativno kombinacijo sredstva za pranje in beljenje v obliki praška. Perilo je bilo tako mogoče oprati in razkužiti zgolj s prekuhavanjem in z dodatkom praška Persil; tako posledično več ni bilo potrebe po uporabi klorovega belila. Leta 1908 je družba Henkel proizvedla 4.700 ton detergenta Persil. Do leta 1915 se je količina že potrojila.

Ali ste vedeli ...

  • Persil je prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo.
  • V Nemčiji se pralni prašek Persil vsakodnevno uporabi za 4,4 milijonov ciklusov pranj v pralnem stroju.
  • Prepoznavnost blagovne znamke Persil v Nemčiji je skoraj 100-odstotna.
  • Pralni prašek Persil se prodaja v več kot 60 državah po svetu. Izdelek najvišje kakovosti se v nekaterih državah prodaja tudi pod lokalnimi blagovnimi znamkami (npr. Le Chat v Franciji in Dixan v Italiji).
  • Od leta 2015 je znameniti detergent za pranje perila na voljo tudi v ZDA. Za promocijo nove premium znamke Persil ProClean je Henkel predvajal oglasni spot med najbolj gledanim televizijskim dogodkom v Združenih državah Amerike – Super Bowl.
  • Prvi oglas za pralni prašek se je po nemški televiziji predvajal 3. novembra 1956.
  • Že vse od začetkov je Persil pionir na področju oglaševanja: 6. junija 1907 je bil v časopisu Düsseldorfer Zeitung objavljen prvi oglas za Persil. Leta 1908 je družba Henkel na ulice Berlina poslala promocijsko ekipo, oblečeno v bleščeče bela oblačila z velikimi belimi panoji. Od leta 1922 do šestdesetih let 20. stoletja je oglaševalske panoje krasila ''Bela dama'' (Weiße Dame), ki je bila pojem za pralni prašek. Druga spektakularna promocija je bila izvedena z letali, ki so v številnih evropskih mestih na nebu z belimi črkami ustvarila napis ''Persil''.

Slike

Storitve in center za nalaganje podatkov