Za stranke, potrošnike in skupnosti, v katerih poslujemo, ter za naše podjetje želimo ustvariti večjo vrednost in obenem zmanjšati porabo naravnih virov.
To je bistvo naše strategije trajnostnega razvoja in z njo povezanih visoko zastavljenih ciljev.
Strategija
Že dolgo se zdi, da sta rast in poraba naravnih virov vzajemno povezani ter da ena brez druge nista dosegljivi. Toda rast populacije in dvig življenjskega standarda pomenita čedalje večjo porabo naravnih virov. Po ocenah strokovnjakov bo svetovna populacija do leta 2050 dosegla približno 9 milijard ljudi, zato se ta trend še dolgo ne bo spremenil. Posledično se bo v prihodnjih desetletjih poraba naravnih virov, kot so fosilna goriva ali voda, še naprej povečevala, vendar pa se naravni viri na našem planetu ne morejo obnavljati tako hitro.
Medtem ko je takšen razvoj velik izziv za prihodnost, hkrati predstavlja tudi številne možnosti: Inovacije in doseganje več z manj bodo postali ključ do trajnostno naravnanega poslovanja. Potrebujemo rešitve, ki bodo ljudem omogočile dobro življenje, vendar ob manjši porabi naravnih virov. Ta zamisel predstavlja bistvo strategije trajnostnega razvoja družbe Henkel, ki si prizadeva najti nove načine za rast in izboljšanje kakovosti življenja. Svoje izdelke in storitve želimo izboljšati z inovacijami in pametnim razmišljanjem – da ustvarimo večjo vrednosti in zmanjšamo okoljski odtis.
Vrednote in definicija
Doseganje trikratne učinkovitosti do leta 2030
Naš prispevek na šestih osrednjih področjih
S svojimi dejavnostmi se po celotni vrednostni verigi osredotočamo na šest glavnih področij, ki odražajo izzive trajnostnega razvoja, s katerimi se srečujemo pri svojem poslovanju. Inovacije in doseganje ''več z manj'' brez zmanjšanja kakovosti življenja bodo postali ključ trajnostnega razvoja. Za spodbujanje napredka po celotni vrednostni verigi z našimi izdelki in tehnologijami se osredotočamo na točno določena področja, ki odražajo izzive, s katerimi se srečujemo pri svojem poslovanju. Ta glavna področja smo razdelili na dve dimenziji: ''Večja vrednost'' in ''Zmanjšani okoljski odtis''. Da bi uspešno uveljavili strategijo in dosegli cilje, se morata obe dimenziji odražati v vsakodnevnem razmišljanju in delovanju naših zaposlenih ter v naših poslovnih procesih.
Naša glavna področja se delijo na dve razsežnosti: »večja vrednost« in »zmanjšan okoljski odtis«. Povečati želimo vrednost, ki jo ustvarjamo na področjih »družbenega napredka«, »varnosti in zdravja« ter »uspešnosti«. Na področjih »energija in podnebje«, »materiali in odpadki« ter »voda in odpadne vode« skušamo dodatno zmanjšati količino porabljenih virov in s tem tudi okoljski odtis naše dejavnosti in izdelkov.
Cilji, ki jih želimo doseči do leta 2030
Naš 20-letni cilj za leto 2030 je potrojiti vrednost, ki jo ustvarimo za okoljski odtis našega poslovanja, izdelkov in storitev. Da bi dosegli cilj trikratnega povečanja učinkovitosti do leta 2030, moramo učinkovitost v povprečju povečati za 5 do 6 odstotkov na leto. Izpolnili smo cilje za obdobje 2011–2015. Tako smo izboljšali razmerje med vrednostjo, ki jo ustvarimo, in našim okoljskih odtisom za 38 odstotkov, do leta 2020 pa smo učinkovitost povečali za 64 odstotkov.
Naši dosedanji vmesni cilji predstavljajo pomembne mejnike na poti k našemu dolgoročnemu cilju - postati trikrat učinkovitejši do leta 2030.
Večja vrednost

Družbeni napredek
Družbeni napredek
Aktivno želimo prispevati k družbenemu napredku, opolnomočenju ljudi in zaščiti osnovnih pravic
● Do leta 2025 izboljšati 20 milijonov življenj po vsem svetu
● Ozavestiti 50.000+ zaposlenih o trajnostnih rešitvah
● Do leta 2025 vpeljati 100-odstotno odgovorno pridobivanje

Poslovna uspešnost
Poslovna uspešnost
Za naše partnerje v vrednostni verigi želimo ustvariti večjo vrednost in povečati prodajo
● Vsak nov izdelek prispeva k trajnosti
● Do leta 2025 našim strankam in potrošnikom zagotoviti celovit trajnostni profil naših izdelkov
● Do leta 2025 povečati neto prodajo na tono proizvoda za 10 odstotkov

Varnost in zdravje
Varnost in zdravje
Ustvariti želimo varnejša delovna mesta in prispevati k izboljšanju zdravja in higiene
● Do leta 2025 Izboljšati našo učinkovitost na področju zdravja in varnosti za 60 odstotkov na milijon opravljenih ur
● Naš dolgoročni cilj je 0 nesreč
● Vsako leto z globalnimi kampanjami o zdravju doseči 90 odstotkov zaposlenih
Zmanjšanje okoljskega odtisa

Energija in podnebje
Energija in podnebje
Prispevati želimo k varstvu podnebja, se zanašati na obnovljivo energijo in zmanjšati porabo energije in emisij
● Do leta 2025 znižati emisije CO2 za 65 odstotkov na tono proizvoda
● Do leta 2030 znižati emisije CO2 za 75 odstotkov in iz obnovljivih virov energije pridobite 100 odstotkov električne energije
● Do leta 2040 postati podnebju prijazno podjetje
● Med letoma 2016 in 2025 skupaj z našimi potrošniki, kupci in dobavitelji prihraniti 100 milijonov ton CO2

Materiali in odpadki
Materiali in odpadki
Želimo si učinkoviteje uporabljati materiale, se popolnoma preusmeriti v trajnostne vire in ustvariti manj odpadkov
● Do leta 2025 zmanjšati količino odpadkov za 50 odstotkov na tono proizvoda
● Uporabljati 100 odstotkov embalaže, ki jo je mogoče reciklirati ali ponovno uporabiti *, zmanjšati uporabo neobdelane plastike na fosilni osnovi za 50 odstotkov, vključno z najmanj 30 odstotki reciklirane plastike za izdelke, namenjene potrošnikom in do leta 2025 popolnoma prenehati z odlaganjem plastičnih odpadkov v naravo.
● Palmovo olje: 100-odstotno odgovorno pridobljeno in zunanje preverjeno ter 100-odstotno sledljivo
* ne vključuje izdelkov iz poslovne enote Lepila, kjer lahko ostanki vplivajo na recikliranje ali onesnažujejo tokove recikliranja.

Voda in odpadne vode
Voda in odpadne vode
Znižati želimo porabo vode in odpadne vode
● Do leta 2025 znižati porabo vode za 35 odstotkov na tono proizvoda
● Spodbujati odgovorno uporabo naših izdelkov za zmanjšanje porabe vode
Kaj smo dosegli?
V zadnjih letih smo naredili pomemben napredek pri doseganju vmesnih ciljev za leto 2020 (začetno leto: 2010). S koncem tega strateškega obdobja smo celo presegli cilje povezane z emisijami CO2, odpadki in varnostjo pri delu.
Določitev pomembnih tem in pridobitev vpogleda ter stališč
Da bi čim lažje določili in kategorizirali pomembne teme za naše poslovne dejavnosti ter o teh tudi poročali, s pomočjo različnih orodij nenehno beležimo in ocenjujemo izzive ter priložnosti za trajnostni razvoj. Teme ocenimo glede na njihov pomen za podjetje, okolje in družbo ter z ozirom na naše zainteresirane strani. S pomočjo pogovora z našimi deležniki pridobimo vpogled ter stališča tudi izven našega podjetja ter lahko spodbujamo skupno razumevanje prioritet in izzivov. Poleg tega upoštevamo ocenjevalna merila različnih bonitetnih ocen in ocen za doseganje trajnosti ter smernice pobude za globalno poročanje (GRI – Global Reporting Initiative). Rezultate teh procesov lahko razvrstimo na šest osrednjih področji, ki smo jih predstavili v analizi pomembnosti. Z našim poslovanjem želimo na teh osrednjih področjih spodbujati globalni trajnostni razvoj v celotni vrednostni verigi.