- Prodaja na ravni celotne družbe: približno 5,4 milijarde evrov, organska rast prodaje v višini+2,8 odstotka
- Povečanje organske prodaje s pomočjo obeh poslovnih enot:
- Adhesive Technologies (Lepila in tehnologije): pozitivna organska rast prodaje v višini +0,8 odstotka
- Consumer Brands: zelo močna organska rast prodaje v višini +6,2 odstotka
- Poslovna enota Adhesive Technologies (Lepila in tehnologije) se s prevzemom podjetja Critica Infrastructure še bolj osredotoča na rast prek združitev in prevzemov
- Consumer Brands: integracija bistveno pred načrtom – več kot 80 odstotkov prihrankov se pričakuje do konca leta 2023
- Zvišane napovedi za poslovno leto 2023:
- Organska rast prodaje: 3,5 do 4,5 odstotka (prej: 2,5 do 4,5 odstotka)
- Prilagojena donosnost prodaje (marža EBIT): 11,5 do 12,5 odstotka (prej: 11,0 do 12,5 odstotka)
- Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS): povečanje v razponu od +15 do +25 odstotkov pri stalnih menjalnih tečajih (prej: +5 do +20 odstotkov)
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Adhesive Technologies ter Consumer Brands.