- Prodaja na ravni skupine se je v prvi polovici leta organsko povečala za 2,9 odstotka na približno 10,8 milijarde evrov (nominalno –1,0 odstotka) – rast v obeh poslovnih enotah
- Dobiček iz poslovanja (EBIT)*: močno povečanje na 1,610 milijarde evrov (+28,4 odstotka)
- Marža EBIT* se je prav tako močno povečala na 14,9 odstotka (+340 bazičnih točk)
- Dobiček na prednostno delnico (EPS)* se je povečal za približno tretjino na 2,78 evra, +32,9 odstotka pri stalnih menjalnih tečajih
- Zelo dober prosti denarni tok v višini približno 800 milijonov evrov
- Nadaljnji napredek pri izvajanju strateškega programa rasti
- Napovedi za dobiček za poslovno leto 2024 so bile povečane že v sredini julija:
- Organska rast prodaje: 2,5 do 4,5 odstotka (nespremenjeno)
- Prilagojena donosnost prodaje: 13,5 do 14,5 odstotka (prej: 13,0 do 14,0 odstotka)
- Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS): povečanje v razponu od +20,0 do +30,0 odstotka pri stalnih menjalnih tečajih (prej: +15,0 do +25,0 odstotka).
- Srednjeročni in dolgoročni finančni cilji bodo doseženo predčasno
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Adhesive Technologies ter Consumer Brands.