- Organska rast prodaje na ravni celotne družbe v višini 6,6 odstotka na približno 5,6 milijarde evrov; nominalna rast v višini 6,4 odstotka
- Rast temelji na zelo močnem povečanju prodaje v obeh poslovnih enotah:
- Lepila in tehnologije z organsko rastjo v višini 6,8 odstotka, nominalna vrednost 6,1 odstotk
- Consumer Brands z organsko rastjo prodaje v višini 7,0 odstotka, nominalna vrednost 7,3 odstotka
- Zaključen izstop iz poslovnih dejavnosti v Rusiji
- Nadaljnji napredek pri izvajanju strateškega načrta rasti
- Potrjene napovedi za poslovno leto 2023
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Adhesive Technologies ter Consumer Brands.

Trajnostni razvoj strategija
Ustvariti želimo večjo vrednost za naše deležnike, odgovorno in uspešno razvijati podjetje ter graditi.