Henkel si na področju embalaže že več desetletij prizadeva za trajnostni razvoj. Celotni koncept pakiranja in embalaže v podjetju je zasnovan tako, da izpolnjuje zahteve in pričakovanja potrošnikov, pri čemer se uporabljajo najmanjša možna količina materialov in najbolj trajnostni materiali. Novi strateški okvir odraža tri ključne faze vrednostne verige in predstavlja holistični pristop. V ospredje postavlja ambicije podjetja kot vodilnega podjetja na področju trajnostnega razvoja, ki spodbuja prizadevanja trajnostno naravnane prihodnosti v sodelovanju s partnerji iz drugih industrijskih panog.
''Za podjetja, potrošnike, vlade in druge organizacije še nikoli ni bilo pomembneje, da dosežejo napredek v smeri krožnega gospodarstva. Samo s ponovno uporabo in z recikliranjem čim večjih količin materialov bomo lahko živeli ob omejeni razpoložljivosti naravnih virov na našem planetu. Ta koncept predstavlja osrednje težišče naših prizadevanj za trajnostni razvoj embalaže,'' je povedala Kathrin Menges, izvršna podpredsednica za človeške vire pri podjetju Henkel in predsednica sveta za trajnostni razvoj. ''Skupaj z našimi partnerji v celotni vrednostni verigi želimo materiale iz trajnostnih virov vključiti v pametne načrte in tako skleniti krogotok – za dobrobit ljudi in celotnega planeta.''
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Adhesive Technologies ter Consumer Brands.

Trajnostni razvoj strategija
Ustvariti želimo večjo vrednost za naše deležnike, odgovorno in uspešno razvijati podjetje ter graditi.