22. apr. 2021  Diseldorf / Nemačka

Trajnostno poslovanje

Henkel obeležuje 30 let trajnostnega razvoja

Leta 1992 je Henkel postal eno izmed prvih podjetij v Nemčiji, ki je objavilo svoje okoljsko poročilo – in to pred Konferenco Združenih narodov o okolju in razvoju v Riu de Janeiru, ki se je odvila istega leta. Poročilo je nudilo podroben pregled napredka podjetja, še posebej na področju ekologije. Od leta 2000 poročilo nosi naslov »Poročilo o trajnostnem razvoju« in od takrat nudi podrobnejši pregled nad najpomembnejšimi temami, kot sta družbena odgovornost in razvoj globalnega tima. Po izdaji novega trajnostnega poročila, ki je bilo objavljeno pred kratkim, se lahko ozremo na 30 let odkritega deljenja najnovejših informacij o našem prispevku k trajnostnemu razvoju.

Naša prizadevanja za ustvarjanje čim večje vrednosti in zmanjšanje vpliva na okolje segajo v zgodovino vse do samega začetka, ko je Fritz Henkel leta 1876 ustanovil podjetje Henkel. Tekom dolge zgodovine našega podjetja smo razvili inovativne izdelke in proizvodne procese, ki omogočajo varčevanje naravnih virov in zmanjšanje odpadkov.

Naši zaposleni in timi sodelavcev so v letu 2020 pomembno prispevali k trajnosti – kljub izzivom, ki jih prinaša pandemija koronavirusne bolezni. S skupnimi močmi in s pomočjo inovativnih izdelkov in projektov, ki omogočajo varčevanje z naravnimi viri in zmanjšanje odpadkov, smo dosegli pomemben napredek na področju trajnosti.

Najpomembnejši dogodki na svetovni ravni vključujejo naslednje:

  • Leta 2020 smo na trgu predstavili številne nove izdelke, ki izpolnjujejo vedno večje povpraševanje strank po naravnih in trajnostnih izdelkih. Naši blagovni znamki Nature Box in N.A.E. zdaj ponujata šampone in mila, katerih proizvodnja zahteva manjšo porabo vode in količino embalaže. Prav tako smo razširili našo ponudbo čistil Pro Nature za gospodinjstvo in uspešno predstavili trajnostno blagovno znamko Love Nature, ki zajema več kategorij. Poleg tega smo v sklopu naše blagovne znamke Loctite razvili novo tehnologijo, ki pri številnih izdelkih omogoča uporabo papirnate embalaže namesto plastične.
  • Nova virtualna pogodba o nakupu električne energije, ki smo jo sklenili leta 2020, nam bo zagotovila dovolj obnovljive energije za vse naše proizvodne obrate v Severni Ameriki.
  • Postali smo tudi prvo podjetje, ki je izdalo obveznice za zmanjšanje plastičnih odpadkov. Gre za trajnostni finančni instrument, pri katerem je ves izkupiček namenjen projektom za zmanjšanje plastičnih odpadkov.

Henkel je oblikoval dolgoročno strategijo trajnostnega razvoja s konkretnimi cilji, ki jih želi doseči do leta 2030. Naše strategije in cilji se nenehno nadgrajujejo ter razširjajo. V ospredju strategije je načrt, v okviru katerega želi Henkel z manjšo porabo naravnih virov ustvariti čim večjo vrednost. Na ta način želi podjetje rastočemu svetovnemu prebivalstvu omogočiti boljše življenje in obenem zmanjšati globalni odtis.

Kot vodilno podjetje na področju trajnostnega razvoja želimo kot prvi ustvariti nove trajnostne rešitve in odgovorno oblikovati naše poslovanje. V tem duhu smo predstavili nove cilje glede trajnosti za leto 2025, poleg tega pa bomo okrepili naša prizadevanja za oblikovanje trajnostne vrednosti za ljudi, planet in naše podjetje.

Več informacij o aktivnostih podjetja Henkel na področju trajnosti lahko najdete na naslednji spletni povezavi.